Wednesday, August 01, 2007

Jo, Ulrike, crido

Hola un altre cop.

Avui m'he animat. He recuperat un cartell que vaig fer per a l'estrena d'un muntatge dels meus amics de l'Escorcoll.Teatre. Es tracta de Jo, Ulrike, crido, de Darío Fo i Francesca Rame. Les actrius que varen interpretar la obra en aquella ocasió (una mostra de teatre a la Casa Groga, la marató Insomni) van ser Eva Farré, Gemma Pastoret i Diana Segura. La direcció va anar a càrrec de Jordi Grau.

El cartell va tenir força èxit. Em vaig basar una mica en l'expressionisme cinematogràfic (vegeu El Gabinet del dr. Caligari, per exemple) i vaig prendre com a model la meva amiga Berta García.

Aquí va la cosa.

2 comments:

Kosmonaut said...

No sabia que sabessis dibuixar tant!

Edu Blanch said...

Hola, Anna, quina ilu que escriguis.

Malament aniríem si fos una patata, dibuixant. Després de quatre anys d'acadèmia...

De tota manera, m'hi acabaré tornant, de patata, si no faig un cop de cap i practico una mica més, perquè fa que no agafo un llapis...

Records;

Edu.